دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

گسترش بازار نوشت افزار ایرانی اسلامی نیازمند حمایت همگانی است | مافیای اقتصادی مانع رقابت تولیدات داخلی در جهان است

  • کد خبر: ۱۸۶۹۵۳
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
گسترش بازار نوشت افزار ایرانی اسلامی نیازمند حمایت همگانی است | مافیای اقتصادی مانع رقابت تولیدات داخلی در جهان است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تولید و گسترش بازار نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان و بخش‌های فرهنگی مختلف دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین زاده در مراسم اختتامیه نمایشگاه بزرگ ایران نوشت که صبح امروز در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی هم از جهت کیفیت و هم کمیت بسط پیدا کند و بازار نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی با حمایت همه جانبه بخش‌های مختلف، رشد روزافزونی داشته باشد

حسین زاده بیان کرد: با وجود اینکه در ابتدای راه قرار داریم، اما سهم بازار اجناس ایرانی در سال‌های گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است که اگر سرمایه گذاران از سود طرح‌هایی که با فرهنگ بومی و دینی ما همخوانی ندارد بگذرند قطعا این رشد، بیشتر خواهد شد و بازار به سمت این اجناس می‌رود.

وی افزود: البته توسعه این مسئله نیاز به همراهی و همکاری دیگر بخش‌های فرهنگی دارد از جمله ساخت انیمیشن‌های مناسب که تولیدکنندگان نوشت افزار و عروسک و لباس نیز، طراحی شخصیت‌های آن‌ها را در برنامه خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در بخش دیگری از این مراسم به حمایت تمام قد این سازمان از تولید نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی تاکید کرد و افزود: نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی با برند‌های داخلی قابلیت این را دارد در سطح جهانی رقابت کند، اما به دلیل مافیای اقتصادی آنطور که باید و شاید تولیدات داخلی معرفی نشده است.

سیدامیر شوشتری افزود: امیدوارم با این نمایشگاه‌ها بتوانیم زمینه استفاده صحیح از این محصولات را ایجاد کنیم که قطعا تاثیر زیادی بر روح و فرهنگ دانش اموزان و فرزندانمان دارد.

شوشتری تصریح کرد: حمایت از این برنامه‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم و امیدوارم در سال‌های آتی بتوانیم گام‌های موثرتر و قویتری برداریم به ویژه برای طرح لباس و فرم دانش‌آموزان مشارکت خواهیم داشت.

مدیر موسسه کتاب پردازان و فعال فرهنگی نیز در بخش دیگری از این مراسم به اهمیت کار تشکیلاتی و جمعی اشاره کرد و گفت: حجم عمل در پیشگاه خدا مهم نیست، کار را ربات هم انجام می‌دهد، اما آنچه باعث تفاوت کار یک ربات با انسان می‌شود بینش و نیتی است که برای آن کار در نظر دارد.

جلیل معماریانی توضیح داد: کار جمعی اگر هدفمند و دارای استقامت، تمامیت، ورع و صبر باشد قطعا به نتیجه خواهد رسید و موجب رشد افراد خواهد شد. انسان‌ها با استمرار به نقطه‌ای که می‌خواهند می‌رسند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه بزرگ «ایران نوشت» در مشهد با تنوع بیش از ۱۰۰۰ مدل مختلف از انواع نوشت افزار ایرانی اسلامی مانند کیف، جامدادی، دفتر، مداد، خودکار، خط کش و … از تاریخ ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۰مهرماه با حضور ۲۶۰هزار بازدیدکننده از سراسر ایران در مشهد برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->